Recenzia : GOSH #FOUNDATION DROPS

GOSH #FOUNDATION DROPS RECENZIA


Ahojte. Dnes si dáme recenziu na tento make up od značky GOSH .
Pamätám si , že pred nedávnom bol na internete všade. A vlastne kvôli tomu som si ho kúpila lebo som ho videla vo veľa recenziách .
A tiež ma zaujal svojím obalom :)




Aplikácia : aplikácia tohto make upu je jednoduchá. Stačí si nabrať make up do pipetky a po kvapkách si dávkovať toľko koľko potrebujete . Pre mňa je toto dávkovanie celkom pohodlné.


Konzistencia make upu : make up je riedky a ľahko roztierateľný, na tvári je ľahučký .

Vlastnosti : Nemôžem nespomenúť to , že toto je neskutočne hodvábny make up. Nikdy som ešte príjemnejší make up nemala. Okrem toho, že je veľmi ľahký pri nanášaní tohto make upu si okamžite všimnete, že je úžasne hladký. Dnes som si inak prečítala aj jeho zloženie TU a dozvedela som sa, že obsahuje aj arganový olej, ktorý mám rada.
To ma ale až tak nepotešilo, ale aspoň už viem prečo prídem po celom dni z práce lesklá :D


 Výdrž : moja pleť je zmiešaná a teda u mňa nevydrží viac ako 6 hodín, pričom je nutný aj púder. Bude to pravdepodobne tým arganovám olejom a teda si myslím, že na mastnú pleť veľmi nie je. Suchej pokožke by možno vyhovoval. :)

Krytie : hovorí sa o tomto make upe, že má stredné krytie. No ja musím za seba povedať, že pre mňa má krytie perfektné .
Pamätám si ako som si nanášala make up a práve som si išla zakryť vyrášku na čele a vtedy mi priateľ hovorí- to kde ti tá vyrážka zmizla :D
a fakt úplne krásne mi prekryl to červené miesto. Takže za mňa : viac než stredné krytie .

Efekt masky ?  trošku áno. Záleži ale na tom akým spôsobom si ho nanášam. Najlepšie sa mi výsledok páči so štetcom Hakuro. Keď sa dobre zapracuje do pokožky potom je efekt masky minimálny . A treba ho veľmi dobre zatrepať pred použitím. Aby sa spojili všetky zložky.



Na výber je z 5tich odtieňov:

002 Ivory
004 Natural
006 Tawny
008 Honey
010 Tan

Ja mám odtieň 006 Tawny. V obchode som ho skúšala a zdal sa mi že mi bude tmavý, no keď som ho prvýkrát skúsila zistila som že by som brala aj tmavší. Som skôr bledej pleti a tak keďže nemám rada moc bledé ani tmavé odtiene make upov vybrala som si strednú cestu . No keď budem nabudúce kupovať tento make up tak si skúsim aj Natural a Honey .

Ako vidíte aj na fotke na začiatku keď ho roztierate pôsobí mastným dojmom. 


Po zapracovaní do pokožky sa pekne zmatní .



Zhrnutie :

Zaujala ma jeho hodvábnosť, skvelá roztierateľnosť a jeho ľahkosť. Mám poci,že mi pleť vyhladzuje.

Trochu ma sklamalo, že sa po ňom lesknem viac ako pri iných make upoch .





Komentáre

  1. ja mám tiež zmiešanú pleť a dosť často sa aj lesknem, takže toto neviem či bolo pre mňa :/ a inak si krásna :))

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja presne to tak mám ďakujem za komentár si milá ;)

      Odstrániť
  2. hmmm tak toto by bolo niečo pre mňa, ja som normálna až suchá a mám rada rozjasňujúci efekt :) musím vyskúšať niekedy :)
    Drew's Beauty
    Narodeninová giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno pre takýto typ pleti myslím, že ideálny ale všetko je individuálne :) ak vyskúsaš daj vedieť :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára